• Snelle levering!
  • Voor bedrijf en particulier!
  • Bedrukken kledij mogelijk!

Op deze pagina vindt u informatie over garantie en reparatie.
Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact met ons opnemen via info@bouwkledij.nl

Garantie & Reparatie

Indien u een defect of verkeerd product van ons heeft ontvangen, of om andere redenen een recent ontvangen product aan ons wilt retourneren, kunt u tot maximaal 14 dagen na ontvangst een retour bij ons melden. Indien een klacht ontstaan is tijdens (langdurig) gebruik van het artikel, kan, in verhouding met de periode van gebruik en na beoordeling worden besloten slechts een deel van de aanschafprijs te vergoeden, of het product ter reparatie bij de leverancier aan te bieden. Leidraad voor vergoeding van deze artikelen is als volgt: • Ongedragen: 100% vergoeding (bij gegronde klacht) • Tot 3 maanden gedragen : 75% vergoeding (bij gegronde klacht). • Tot 6 maanden gedragen : 50% vergoeding (bij gegronde klacht). • Goederen ouder dan 6 maanden komen niet meer voor vergoeding in aanmerking.
Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze producten. Wij willen je graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. Stuur een mail naar info@bouwkledij.nl met een duidelijke klachtomschrijving en een foto van het probleem. Vermeld hierbij ook je naam en factuur/ordernummer zodat wij de garantietermijn kunnen controleren. Wij nemen vervolgens contact op met de desbetreffende leverancier die de klacht zal gaan beoordelen. Wij zullen de klacht zo spoedig mogelijk behandelen, mocht het meer tijd nodig hebben dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen. Stel je dit niet op prijs? Dan kun je ook contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.
Op alle artikelen van Bouwkledij heeft u zes maanden garantie. Indien een klacht ontstaan is tijdens (langdurig) gebruik van het artikel, kan, in verhouding met de periode van gebruik en na beoordeling worden besloten slechts een deel van de aanschafprijs te vergoeden, of het product ter reparatie bij de leverancier aan te bieden.
Ja dit is mogelijk. Na beoordeling van het product is het mogelijk om het product ter reparatie bij de leverancier aan te bieden.